niedziela, 28 października 2012

Autorka

Nigdy nie lubiłam pisania o sobie na blogach, dlatego wszystkie informacje zawarte tutaj ograniczałam do podstawowych. Możliwe, że jeśli ktoś kiedyś lubował w blogach onetowych znał mnie z niektórych opowiadniań. Pisałam kiedyś jako "Cocoss" (nick ten wymyśliłam w wieku 13 lat, nie można było się wiele spodziewać), znać mnie możecie z blogów takich jak icantstop albo odzyskac-czucie. Nie przykładałam się do pisania i publikowania od ponad roku i niedawno zdałam sobie sprawę, jak bardzo mi tego brakuje, a w związku z tym, że blogspot jest teraz dość oblegany też postanowiłam się przenieść i zaprezentować wam jedną z historii, która powstała w mojej głowie i przez jakiś czas pisałam ją sama dla siebie.

Znaleźć mnie możecie na twitterze (@swiftonic), jeśli nie posiadacie - piszczcie w komentarzach :)

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. pamiętam cię jeszcze z onteu!
    jakże się ciesze, że zupełnie przypadkiem trafiłam na ciebie znowu! Myślę, ze dokończysz tą histroię i będę mogła do niej wracać tak samo jak wracam do icantstop.
    @LitleSilly, jeśli byłaby taka możliwość informuj mnie o nowościach na blogu :3

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój boże, to ty pisałaś odzyskać-czucie?!
    Byłam wierną czytelniczką, zaskoczyłaś mnie pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń